Obserwatorzy

niedziela, 5 sierpnia 2012

"Wszystko zaczęło się od słowa".


Witam wszystkich na moim blogu o jakże intrygującej nazwie Publicystyka z dystansem. O czym będę pisał? Jakie tematy poruszał? Mam zamiar pisać o sprawach dotyczących naszego społeczeństwa. O tym z czym każdy z Nas styka się codziennie, o tym co drażni, wpienia lub po prostu śmieszy przez poziom swojego absurdu i głupoty. Jako, że ukończyłem profil dziennikarski w szkole średniej (i zdałem maturę) będę starał się by moje teksty stały na w miarę dobrym poziomie. Nie mam pojęcia jak często będę je dodawał. Jednak, gdy już coś opublikuje to będzie miało to jakiś przekaz pozbawiony niepotrzebnego lania wody czy też zbędnego pierdolenia. Mam nadzieję, że lektura mojego bloga będzie dla wszystkich interesująca i skłoni do przemyśleń.
Z brakiem poważania
 Maro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz