Obserwatorzy

czwartek, 21 marca 2013

Jarek znów szaleje!

Dzisiaj będzie o ekscesach Jarosława K. które miały miejsce ostatnimi czasy. Raczej nie trudno domyślić się co mam myśli. Oczywiście mowa będzie o Jarku robiącym za uchwyt pod tableta oraz o jego pozwie skierowanym do KRRiT przeciwko kabaretowi Limo, a konkretnie Abelardowi Gizie za monolog, w którym rzekomo obrażał papieża i fanatyków religijnych.

Ja osobiście w owym skeczu nie dostrzegłem nic zdrożnego czy kontrowersyjnego. Może dlatego, że jestem osobą, która ma spory dystans do świata i otaczających mnie ludzi, a na dodatek jestem ateistą. Także według mnie skecz był wyśmienity i tyle. Jednak najwidoczniej osamotniony brat bliźniak był innego zdania i postanowił pozwać całe TVP za obrazę uczyć religijnych osób "wierzących" i inne tym podobne bzdury.
Nie mam pojęcia co jest obraźliwego w przedstawianiu papieża jako zwykłego człowieka, który jest taki sam jak każdy z Nas. Przecież to, że sprawuje on funkcję głowy Kościoła katolickiego nie czyni go nadczłowiekiem czy jakimś pieprzonym zbawicielem. On też odczuwa takie same potrzeby jak My, oraz miewa podobne problemy. To właśnie chciał Nam przekazać w swoim monologu Abelard Giza. 
Niestety jeśli ktoś jest nadmiernie konserwatywnym karłem pozbawionym dystansu do świata, a jego życie towarzyskie ogranicza się do rozmów z bandą osłów i chwil spędzonych ze swym ulubionym kotem to nie ma co się dziwić to owego przekazu nie zrozumie i pobiegnie z płaczem pożalić się do kogoś kto go zrozumie i podzieli jego zdanie.

Ewentualnie komuś takiemu może się zdrowo popierdolić w główce, przez co wejdzie On na mównicę sejmową z tabletem udając uchwyt robiąc tym samym z siebie idiotę na forum całego Parlamentu oraz całego społeczeństwa. Takie rzeczy tylko w Polsce i tylko na Wiejskiej! Najgorsze w tym wszystkim jest to, że takie osoby mogą rządzić Naszym krajem, z którego po tej całej szopce śmieje się cała Europa i mogę Was zapewnić, że powodów do śmiechu (lub bardziej do płaczu) politycy dostarczą Nam jeszcze niemało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz