Obserwatorzy

wtorek, 31 grudnia 2013

Noworoczna lista życzeń

Nowy Rok coraz bliżej. Godziny dzielą Nas od jego przywitania. Pewnie wielu osób wiąże określone nadzieje z jego nadejściem. Jedni po raz kolejny postanowią rzucić palenie i pozbyć się paru kilogramów, inni znaleźć pracę lub szczęście w miłości. Postanowień noworocznych jest wiele, każdy z Nas ma swoje. Jednak dobrze wiemy, że z reguły nie udaje Nam się z nich wywiązać, przez co pod koniec roku plujemy sobie w brodę, bo nie potrafiliśmy przeskoczyć poprzeczki, którą przecież sami sobie zawiesiliśmy.

Jest to wynikiem braku samozaparcia, wrodzonego lenistwa, czy też niewystarczającej ilości wolnego czasu, którego to z każdym rokiem chcielibyśmy mieć jeszcze więcej. Niestety im jesteśmy starsi tym życie sukcesywnie skraca Nam czas błogiej bezczynności. Musimy mieć tego świadomość i potrafić się do tego przyzwyczaić. Dlatego jednym z moich noworocznych postanowień jest być ambitniejszym. Nie marnować dnia na bezsensowne i bezcelowe czynności, tylko poświęcać go na rzeczy bardziej kreatywne i owocne.
Kolejnym punktem na mojej liście życzeń jest jeszcze większa dbałość o drugą połówkę, z którą już tyle przeżyłem. Doceniajcie i trzymajcie przy sobie ludzi z którymi doświadczyliście wzlotów jak i upadków. Chciałbym również zrobić coś dla mojej syzyfowej kuli, czyli dziennikarstwa. Może w końcu będę potrafił potraktować moje studia w 100% poważnie, by pokazać na co mnie stać.
A tak ogólnie to chce się w końcu ogarnąć w każdym możliwym aspekcie. 

To byłoby na tyle, jeśli chodzi o moją noworoczną listę życzeń. Czas pokaże czy uda mi się zrealizować swoje założenia. Zobaczymy co przyniesie Nam kolejny rok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz